Monday 2 October 2017

Mmm Forex Steve Mauro


Pris og retningslinjer Hvor mye er undervisningen BTMM kurset er 4997.00 USD. Ektefeller, barn og foreldre kan legges til 1000,00 USD. Kontakt infobeatthandler for mer informasjon. Det er et 5-dagers kurs som vanligvis går fra kl. 06.00 til 11.00 EST (webklasser) eller fra kl. 06.00 til 11.00 lokal tid (Live Events). Kurset inkluderer følgende: 5-dages profesjonell BTMM FOREX-kurs Art of the Art Indikatorer Skreddersydde BTMM FOREX-skript Tilgang til privat BTMM FOREX Forum Gratis web og live kurs tilbakekall så lenge Steve lærer klassen. Live Boot Camp Sessions hver mandag Inviterer til BTMM Graduate Breakout Sessions Undervisningen inkluderer mye god utdanning og kontinuerlig støtte. Det inkluderer ikke personlig mentorskap eller personlig QA-tid med noen av BTMM FOREX-lagene. Tilgang til forumet med flere BTMM Alumni er tilgjengelig 247. Tilbyr du fortsatt støtte Beat The Market Maker (BTMM) tilbyr den mest omfattende og praktiske fortsatte støtten som er tilgjengelig i dag gjennom sitt revolusjonerende forum: Se etter svar på mange vanlige spørsmål fra hundrevis av vellykkede kandidater som allerede har tatt BTMM kurset. Legg spørsmål 247 som kommer opp etter at du har fullført kurset og motta nyttige svar fra godkjente alumner og BTMM-teamet. Forskning og lære mer fra ulike brett som: USAs sesjon. Skript og indikatorer. Video Treninger, oppdatert ukentlig. Ukens diagram. Hjemmelekser. MT4 Hjelp. Kunngjøringer og mer Gjennomgå BTMM-kalenderen for hendelser. Dialog med andre handelsmenn og form studytrade grupper, følgesvenner eller partnere. Studer fra tusen av diagramoppsett og læringsmuligheter. Forumet er det mest kraftfulle middel til videreutdanning og kommunikasjon ved fingertuppene. Du vil få en detaljert veiledning om hvordan du bruker dette verktøyet på den første dagen i klassen. Vi oppfordrer alle nyutdannede til å bli kjent med sine mange funksjoner og nyttige boards. WHAT WE DO: Uansett om du er en erfaren FOREX-aktør eller en nybegynner, tilbyr vi et uovertruffen utdannings - og støtteteam. Betal en gang og motta for livet: 5-dagers BTMM-kurs online og bor i forskjellige byer rundt i USA. Ukentlig markedsanalyse Ukentlig kontakt med: Steve Mauro og hele BTMM-familien gjennom vårt private forum. Denne handelsmodellen er en gratis, åpen minden-versjon av Steve Mauros guidlines. IKKE SYSTEM Lang Finn et W-mønster nedenfor - 20-50 pip den asiatiske kanalen (Wellington åpning-London åpning) etc Kort Finn et M-mønster over 20 -50 pip asiatisk kanal (Wellington åpning-London åpning) osv. Vi er ikke snakker om rakett sience, men harmonisk handel med typiske W og M formasjoner. Gartley, Wolf Wave og 1-2-3 ABCD er også velkomne. Alle er velkomne til å bidra med ideer og indikatorer mv. Handelsveiledningene er hentet fra Calderons tråd: 1) Det er et markedsmønster du kan utnytte til om morgenen. 2) Akkumulering - under asiatisk økt er høy og lav av dagen satt. Posisjoner blir bygget i løpet av denne tiden. 3) Stopp jakten - falske bevegelser mot den virkelige retningen. Traders hoppe inn og bli fanget. 4) Den sanne trenden er langsom og stabil og tar flere timer å lukke av. 5) Slutten av dagen av highlow tilbake til konsolidering der handelsmenn blir fanget i konsolidering betalende overgang. 6) De vil brenne din konto og straffe deg. Derfor bør du ikke handle med forhandlerne. Prøv å være oppmerksom på diagrammer og se på disse breakouts fra serien. Dette er bevegelsene som fanger flokken. Når W eller M former seg, går du inn på motsatt måte. 7) Gjør aldri handel midt i intervallet. Kort av toppen av intervallet (daglig høyt) eller gå langt bunnen av intervallet (daglig lavt). 8) Du må se etter M - og W-formasjonene nær høye og lave for disse trekkene. Syklusen starter og slutter med konsolidering, vanligvis midt i intervallet hvor de kan holde kjøpere og selgere fanget inntil de kommer, får stoppene dine. 9) Hakkete dager er opprettet på par for å håndtere korsene. Markedsførere jobber hele styret ved å flytte eller holde et stort par. Det er slik at de forårsaker brøkdel. Jan 18, 2011 7:18 pm Innlegg 7 Gdag, jeg ville bare introdusere meg selv her på FF. Dette er mitt første innlegg, som jeg nettopp har sluttet meg til. Min bakgrunn med forex er ca 6 måneder med aktiv handel, og jeg har handlet aksjer på og av i ca 5 år. Jeg er fortsatt å være lønnsom med forex, men har fortsatt å holde kontoen min relativt stabil de siste 6 månedene. Jeg hoppet rett inn i aktiv handel etter kanskje 1 uke demo handel for å få bruk til driften av kontoen. Uansett har jeg sett Steves webinar (alle 3 av dem), og ble helt overrasket av det som ble sagt. Jeg har alltid vært med i quotconspiracy theoriesquot og absorberte derfor lett alt han sa. Målet mitt var å forhåpentligvis tjene nok penger handel forex rent fra videoen han viste, og deretter bruke pengene til å betale for hans kurs i fremtiden. Så langt som mine forexambisjoner går, håper jeg å bli en fulltidshandler i fremtiden og i en økonomisk stilling for å leve fritt og lykkelig hvor som helst i verden. Siden jeg så på Steves-videoer, har jeg forsøkt å klemme hver unse jeg kunne fra alle tre videoene, og studerte den så mye som mulig. Hittil har jeg hatt flere mildt vellykkede handler, men de fleste handler gir ikke inn i hva Steve beskriver. Håper å lære sin strategi fullt ut. Jubel. Jan 18, 2011 8:44 pm Innlegg 8 Takk, Zabana for å si denne tråden Forresten, Hvordan bruker du US-indeksindikatoren i din handel. Med andre ord, hvordan hjelper det deg med å bestemme når du skal komme inn lenge og når du skal legge inn korte stillinger 19 jan 2011 19:22 Post 19 Ja Jeg så på Martins også. Alt jeg vil, er å lære av hvem som helst fra deres bord hva de vil for meg å gripe og kvote mitt folkekvot --- Vi vil overvinne. Min frustrasjon for øyeblikket skyldes det faktum at jeg vanligvis ikke er i ferd med å inngå handelen på grunn av jobben min og så videre. Men jeg fanget en tidlig i morges, og jeg vil legge inn et diagram for å vise det snart. Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare, siden jeg ikke har noen av de fancy quottoolsquot å fortelle. Men jeg kan se (ved bruk av terminologien din) at du har sett Martin Coles-videoer. Jeg liker Martins-tilnærming til MM-ene og foretrekker den over StevesMampW-Trading. Kommersielt medlem Ble medlem Dec 2010 1,133 Innlegg Bare kan ikke tro på dette. Steve hjelper ikke elevene sine lenger, og lar dem slite og smekke i det private forumet, mens han går ut for å hente inn flere quotneququot-studenter for DMR-virksomheten. Som standard vil du bli fortalt at dette er vanskelig, og du må gjøre flere lekser for å se det. Men hvis du vil ha veiledning, tilbyr de DMR for 102,50mth, og hvis du også vil ha forhåndsundersøkelse (som svar på Zens konkurrerende tjeneste), oppgraderer du til 202.50mth. Steve har ikke besøkt det private studentforumet eller lagt ut siden 17. juni da han dro til sommerferie, og nå viser han seg i CompassFXs Financial Masterminds Summit (19. og 20. og 21. september). Hvor er hans prioriteringer Mer salg Minst Kevin Lowry var veileder sine studenter som handler i live chatroom hver dag i New York-økten, siden 14. juli. Hvilken forskjell i holdning Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) I det minste var Kevin Lowry veiledende sine studenter som handler i live chatroom hver dag i New York-økten siden 14. juli. Hvilken forskjell i holdningen hans medlemmer gjør det ikke så godt, med lavrisiko-belønningen knapt de knapt selv etter 8 uker. Selv om det skal sies at dette siste august ikke var en god handelsmåned for mange stiler. Det er sant at han handler i chatroom. Men han vurderte hver 8 pips eller 10 pips TP1 som quotwinnerquot, så det gjenspeiler ikke virkeligheten når medlemmene faktisk handler dette systemet, og mister det totale. Ved sin definisjon er hans system høyt quotwinningquot (telling TP1). Avhengig av hvordan medlemmene klarte sine handler, er det ikke så pent som det virket. Å ta store biter av stillingene på små pip fortjener tidlig i handelen, og etterlater seg svært lite hvis noen igjen til å ri løpene. Nylige kunngjøringsrelaterte store trekk utelukket noen av sine stramme stopp, og medlemmene tok mange fulle tap og den dårlige risikobeløpet på vinnere bare ikke sminke. Vedlagte bilder (klikk for å forstørre) Hei. Kan noen hjelpe meg med å finne en indikator som den som brukes i MMM-strategien. Det jeg ser etter er å vise i mine diagrammer 2 skyggebokser. En boks er et fast antall pips over den daglige asiatiske kanalen høy og den andre er et fast antall pips under den daglige asiatiske kanalen lav. Hvis du vet om en slik indikator, vil jeg veldig setter pris på det. Takk. Disse karene kopierte stort sett alt som MMFx gjør, så du kan laste ned eventuelle relevante indikatorer derfra: daytradingforexlive youtubeuserDayTradingForexLive quotestersuhr215887 Hei Alle, jeg trodde jeg ville komme inn for å svare på noen få spørsmål og kommentarer vi har sett. Det første som jeg liker å snakke om, er om Steves selvfølgelig var eller ikke. Verken Tsja eller jeg har vært medlemmer, og ingen i hans gruppe ville noensinne si at vi hadde vært. Vi har imidlertid ganske mange av hans tidligere medlemmer. De fleste av hans tidligere medlemmer snakker høyt om ham, men det er egentlig alt jeg kan snakke med i forhold til ham eller hans tilbudte kurs. Bare en liten bakgrunn på meg selv. Jeg begynte å lære 4-5 år siden. For det første året eller mer gjorde jeg det gratis. En ting jeg skjønte er at folk ikke verdsetter fri informasjon. Det er et uheldig faktum, men det er sant. Etter det fortsatte jeg med å kjøre Diamonds-rommet med Sir Pips (Tim lt ---- Veldig bra fyr og darn god handelsmann BTW). sannsynligvis vil ikke huske Diamonds-rommet, men det var en av de største handelsrommene der ute. Det var før trading rom var quotcoolquot og det var en av de første vellykkede de der ute. Det var en grunn til at de ville pakke hundrevis av handelsmenn inn i rommet. de var lønnsomme. og jeg er æret for å ha vært en del av det ganske ærlig. Etter at Tim forsterkeren fortsatte å kjøre en annen tjeneste før jeg startet Day Trading Forex Live. Poenget med meg å nevne dette er på grunn av en strategi jeg alltid har lært som er Stop Run Reversal. Dette er noe jeg begynte å undervise i Diamonds-rommet for 3 år siden, og rektor i denne strategien legger en kvoteringskonkurranse for hvordan Smart Money handler. Hvis du ser på når Steves nettstedet er registrert, er det januar 2011 jeg tror. omtrent et år etter at stoppeløpet ble lagt opp. og noen få år etter at jeg lærte markedsmanipulering, levde med Diamonds-rommet. Jeg sier ikke at Steve tok noe fra meg. fordi jeg ikke tror han gjorde det. Jeg tror bare om to personer kjenner samme informasjon, vil de forklare det på en lignende måte. Så langt som nivå teller er opptatt. Den grunnleggende forutsetningen om at markedet har en tendens til å bli drevet i tre nivåer har eksistert lenge før alle som leser dette var i live, og jeg tar ikke æren for å oppfatte det. Å forstå hvordan du handler quotpatternquot for mangel på et bedre ord er virkelig nøkkelen. Nivåer er imidlertid en pålitelig veiledning, men de er aldri perfekte og ringe i skjønn som er noe utviklet over tid. I tillegg uten å forstå hvordan markedet er manipulert, betyr ingenting. Jeg tror den store forskjellen mellom Chad og jeg og de to andre som lærer å handle med Smart Money, er at vi er glade for å gjøre det leve foran medlemmene våre. De to første årene av Day Trading Forex Live var ingenting annet enn et live trading rom med fokus på å ringe handler. Jeg er den første som sier at jeg tar tapt handler, jeg har tapt uker, og jeg har i gjennomsnitt 1 eller to å miste måneder i året. Jeg har også medlemmer som har vært med meg fra begynnelsen, som kjenner både Tchad og jeg var konsekvent lønnsom samlet med våre samtaler. Med det som er sagt, har de beste og mest konsekvente megahekkfondene mistet kvartaler. De store vanskeligheter med handelsrom er mennesker lærer ikke i et levende handelsrom. Jeg vet ikke hvorfor, men de bare ikke. Handelsrommet bør tjene formålet med glasur på en kake. Hvis de hele greien var glasur, ville ingen ha det, men på riktig sted fungerer det bra. så er sant med et handelsrom. (SHAMELESS PLUG KOMMER SÅ STOPP READING HERE IF YOU LIKE LOL) Jeg tror at vår forex kurs legger grunnlaget, den daglige markedsundersøkelsen viser daglig søknad (som jeg sier hva jeg ser etter neste dag, ikke bare mandag morgen quarterback), forexen forumet gir mer forsterkning, og til slutt legger leve opplæringsrommet til isingen på kaken og tillater levende spørsmål, handelskonfigurasjoner, forklaring, ect ect. Jeg tror ikke det er bedre quoton-goingquot utdanning der ute. og jeg vet at det ikke er et 329 livstid medlemskap. Med det blir sagt, vil ikke noen gang lykkes. Noen er bundet og bestemmer seg for å finne en lønnsom indi-kombinasjon, EA, mainstream trading strategy, ect ect. Problemet er at det ikke eksisterer. Min tro er følgende. Først kan vi anta at hver enkelt strategi handelsmann bruker er lønnsomt. Så kan vi se på CFTC-tallene på lønnsomme handelsfolk. deres siste rapport viste at rundt 25 av handelsregnskapene var lønnsomme i kvartalet. Nå er det et villedende nummer fordi det ikke er om kontoen var lønnsom samlet bare for siste kvartal. La oss imidlertid ta dette tallet som quottruequot mengden lønnsomme detaljhandlere. 25 kvartalsvis. Hva dette betyr at hvis hver strategi der ute var lønnsom, vil hver detaljhandler ha 25 sjanser til suksess hvert kvartal. Vi må alle stille oss et spørsmål. hvem som helst ville starte en bedrift med en 25 sjanse for suksess per kvartal Dette er noe alle må svare for seg selv. og husk disse tallene er best scenario. For meg fører disse tallene alle til troen på at hvis vi handler diagrammene på quotface valuequot, blir vi en statistikk. nøkkelen til suksess er handel med bankmanipuleringen. 10 banker kontrollerer nesten 75 av det daglige volumet i forexmarkedet. hvis du vet hva de gjør, vet du den neste retningen av markedet med høy grad av sikkerhet. Beklager, jeg har rammet på for så lenge BTW. Jeg er litt lang viklet. Uansett var det på en gratis treningsøkt denne uken torsdag 12. april klokken 19:00 EST. Hvis du har vært på nettstedet du vet, er det ingen quotfluffquot informasjon. Vi legger på kvalitetsinnhold gratis og treningsøkten vil ikke være annerledes. Du kan gjøre en av to ting for å komme inn i denne treningen. Først kan du gå til nettstedet og registrere deg for e-postlisten som er den grønne boksen på høyre side som sier. video nyhetsbrev blah blah blah. Vi sparer ikke BTW. Du får en opplæring fra oss per uke. Hvis du ikke vil gjøre det, vil jeg legge inn linken og passordet til rommet her torsdag klokka 5 PM EST, og du kan logge deg på den måten uten å gi noe info. Uansett vil vi gjerne se deg der og det vil være pedagogisk. quoteianf0ster217333 Ikke kommer til å dvele på dette for mye, men jeg har nettopp hørt at Chad snakket om å se ut på HODquot, cv25 til 50pips over asiatisk boxquot, quotholding nivået for 30-90minsquot. Vel, dette er definitivt fra Steves videoer. Jeg er så sikker på at bare noen få uker før det ga dere undervisning i hoppestang og hensiktstang og leter etter konsolidering før stoppe jakten reversering. Den plutselige strategiske endringen etter to ukers pause forteller meg at dere har studert og kopiert fra Steves-videoer, som lett kan lastes ned fra piratsider. Ikke si at det er noe galt med å si at du begynte å lære om smart pengehåndtering 3 år siden, men nylig besluttet å lære som Steve. Jeg tror bare når du sa quoteSteve tok noe fra megquot er litt brash. Tchad kopierer Steves talemønster fullt ut. For noen uker siden var han mer VSA og Martin Cole. Det er en åpenbar overgang. KVOTE Ikke lenger handel forex. Leter du etter heltidsjobb. IMO du lærer mye mer i daglige vurderinger enn et kurs som tar dager, og du har fortsatt en gazillion-spørsmål som aldri blir besvart. Det er en ganske dum ting å si. Din quotgazillion questionsquot ble ikke besvart fordi du sannsynligvis stjal MMM-kurset fra et sted, og så på de fire dagers videoene ulovlig. Med mindre du har betalt kurset, har du ikke tilgang til Steve e-post eller det private forumet eller støtte fra 1124 stipendiater og venner. Hvis du har spørsmål etter kurset, legg det inn i forumet, og andre studenter vil hjelpe deg (på forum eller i Skype). Åh, du betalte ikke for kurset. og har fortsatt quotgazillion questionsquot. beatthemarketmakerforumindex. php Ikke lenger handel forex. Leter du etter heltidsjobb.

No comments:

Post a Comment