Monday 23 October 2017

Trading Strategi Pc Spill


Spice Road - Strategispill for PC Om Spice Road Spice Road er et nytt bybygg strategispill for PC. Det siste spillet fra Indie Studio Aartform Games lar deg spille som guvernør i kolonitiden, bruke strategiske ferdigheter til å utforske nye land og bygge ditt imperium av byer. Ha det gøy å lage de beste byene mens du kjemper med banditter og går i krig med motstridende fraksjoner. Bruk smart militær - og økonomitaktikk til å perfeksjonere ditt handelsnettverk og bli en Warlord Tycoon Deep i fjellene og ørkener i Sentral-Asia, hvor livet er hardt og døden er plutselig, tynne stier av gull, silke og krydder sporer en bane mellom industriens smi av vest og eksotiske klaser i øst. Du er en kolonial guvernør i det 18. århundre, og bygger en by på Spice Road i en tid med krig og funn. Mer enn krydder reiser dine veier - musket arméer, filosofier, og maktspill som spenner over kloden er under din kontroll. Fra palass til monastry, handel post til smuglere den - din by er verdiløs uten adelsmenn, munker, kjøpmenn og rogues som valgte å leve i det - og holde dem alle glade samtidig er det aldri enkelt. Avansert økonomisk og handelssimulering. 3 bransjer gir varer og tjenester til befolkninger av borgere, slaver og adelsmenn med full kontroll over lønn og skatt. Bygg et nettverk av gårder, gruver og campingvogneruter. Scout kartet for å finne sjeldne og eksotiske varer å eksportere til fjerne land. Beslag Bandit Raiders, eller betal dem hyllest for å holde ruter fredelige. Konkurrere mot listige bedrifts rivaler. Velg diplomati eller raid deres campingvogner og krig mot byene sine. Møt medborgernes sosiale og religiøse behov. Tiltrekke oppdagelsesreisende eller pilegrimer ved å utvikle underholdningen eller den åndelige siden av byen din. Jeg tror det er virkelig fantastisk. Jeg spiller mange strategispill, og det er vanskelig å finne en mid-level tittel som er like solid som Spice Road når det gjelder spill. - Colin Dette må være en av de beste indie-titlene jeg noensinne har spilt. Jeg er virkelig glad i hvordan nye funksjoner som du låser opp, gir nye utfordringer. Den dype spillingen er noe jeg likte mest i Spice Road - Pawel Et utmerket spill. Å ha TONS gøy - UnchaynedTop 30 Beste Strategispill for PC Strategispill, enten de er turnbaserte eller sanntids, opptar en unik nisje innen spill. Her er 25 av de beste strategispillene for PCen. Uansett om de er turn-based eller sanntid, spill strategispill en unik nisje innen gaming. Selv om det ikke alltid er spenningen i kampen, er det ofte en dyp tilfredsstillelse som oppnås ved å slå ut både andre spillere og spesielt AI. Her er noen av de mest favoriserte titlene de siste årene, i ingen bestemt rekkefølge. Strategispill er et forbehold for PC-spill, men it8217 er ikke på grunn av eksklusivitetsavtaler mellom spillutviklere og konsolprodusenter, men bare fordi PCen tilbyr uhindret tastatur og musekontroll som gir spillerne bredere kontroll over spillene sine. I strategispill krever brukergrensesnittet mer eller mindre pek-og-klikk-interaksjon, hvilke kontrollører sliter med å gi. Bare noen få spill er designet med kontrollerstøtte. I denne listen tar vi en titt på 25 av de beste strategispillene som står tidstesten. Noen spill, som Dune 2, holder ikke godt i mot nyere titler, så vi inkluderer ikke dem. Du vil imidlertid finne noen klassikere som er oppført her, bare fordi de er fortsatt like spillbare i dag som de var tilbake da de først ble utgitt. Husk at sivilisasjon VI8217s kommer ut senere i år, også. Forvent derfor å se denne listen oppdatert med den hvis det er noe bra (og det sannsynligvis vil det være). 30 Battlefleet Gothic: Armada Battlefleet Gothic: Armada er et strategispill i sanntid, satt i universet av Warhammer 40.000, hvor ondt lurker rundt hvert hjørne av galaksen og fremmede raser gjør omtrent alt for å prøve å drepe hverandre. Spillet er en hyllest til kildematerialet og en som vil teste selv de mest eksepsjonelle admiralene der ute. 29 Factorio Factorio er et spill der du bygger, administrerer og organiserer automatiserte fabrikker i en uendelig 2D-verden. Fabrikkene du konstruerer er av økende kompleksitet, og krever flere og varierte ressurser for å produsere et like mangfoldig sett med elementer. Disse elementene tillater deg igjen å produsere enda flere ting. Spillere er invitert til å bruke sin fantasi til å designe sine egne fabrikker, kombinere enkle elementer til komplekse strukturer og beskytte alt fra monstrene som vil ødelegge alt. 28 Grey Goo Utviklet av Petroglyph, skaperne av Command amp Conquer, Gray Goo er en retur til form. I kampen kjemper spillerne for å overleve på en planetarisk oase ved å beordre en av tre fraksjoner: de forsvar-orienterte menneskene, den allsidige Beta, eller alle forbrukerne Goo. Spillet henvender seg til et mylder av spillestiler, inkludert evnen til å skildre, ved å tilby spillerne muligheten til å konstruere ugjennomtrengelige vegger, dominere fra strategiske outpostsor, blir Goo og overkjør dine fiender. 27 Hjemmeværelse: Kharaks ørkenen Planeten er døende, og et gammelt, bortskrevet romskip er ditt folkeslag bare håp for overlevelse. I denne prequel til den interstellære serien av romstrategispill tar du rollen som forskeren leder en ekspedisjon til Kharaks sterke og uforgivelige ørkener for å gjenopprette en gammel artefakt som kommer til å bli frelse for ditt folk. 26 8-biters hærer 8-biters arméer tilbyr gameplay som er blitt rullet tilbake til RTSs herlighetstid, samtidig som noen av de moderne bekvemmelighetene vi har tatt opp, er tatt opp på veien siden da. Den er rask, lett og enkel å lære. Med en voxel-stil som minner om Hipster Whales mobile hit Crossy Road (det er egentlig ikke 8-bit), føles det som en perkier-versjon av Command amp Conquer, som flere nøkkelpersoner ved Petroglyph jobbet på i nådefinerte Westwood Studios. 25 Crusader Kings II Laget av mesterne av store strategispill, utforsker Paradox Interactive, Crusader Kings II en av de definerende periodene i verdenshistorien. Middelalderens historie blir tatt til liv når spillerne tar rollen som en regent i en av periodens mange dynastier og herskerfamilier, og setter ut for å skjære et imperium ut av ruinene av de mørke alder. 24 Sid Meier8217s sivilisasjon: Utover jorden Utover jorden er en science fiction ta på den velprøvde sivilisasjonsformelen av turnbaserte store strategispill. Som en del av et forsøk på å finne et hjem utenfor en overbefolket jord, må spillerne lede sitt folk inn i en ny grense, utforske og kolonisere en fremmed planet og skape en ny sivilisasjon i rommet. 23 Endless Space Set i Endless Universe, hvor Endless Legend også finner sted, er Endless Space et turbasert 4X strategispill hvor spillerne tar rollen som en av mange romfartskulturer. Du kan kontrollere alle aspekter av sivilisasjonen din mens du streber etter galaktisk herredømme. 22 Sorcerer King Sorcerer King er en fantasibasert strategiskittel i spissen av 4X-spill som den klassiske Master of Magic. I spillet må spillerne bygge et rike og øke en kraft som er kraftig nok til å utfordre den eponymiske troldkongen. It8217 er et spill hvor den dårlige fyren allerede har vunnet og det er opp til restene og overlevende i hans angrep for å sette ting riktig. Du må gjøre det før han oppfyller sin plan om å bli en gud og ødelegger de elementære skjellene som verdens magi er avhengig av. 21 Stellaris Stellaris er Paradox Interactive og Paradox Development Studios nye 4X-spill i rommet. Stellaris devs er best kjent for sitt arbeid på Europa Universalis og Hearts of Iron, og tar den siste grensen i denne sanntidsstrategien (med pause). Spillere vil begynne en sivilisasjon av sin egen skapelse i et tilfeldig generert univers, utforske nye verdener, møte utlendinger og møte utfordringene med å drive en intergalaktisk sivilisasjon fylt med krig, diplomati og alt annet. 20 Homeworld Remastered Homeworld Remastered Collection er samlingen av både Homeworld og Homeworld 2, to av de beste Space RTS-spillene noensinne laget. Remastered med nye visuelle og gameplay forbedringer, er de to spillene designet for å kjøre flytende på moderne systemer og fullt ut utnyttet alt den nye maskinvaren har å tilby. Disse klassiske titlene tilbyr tidløs gameplay og absolutt står tidstesten. 19 Endless Legend Endless Legend er et fantasy-tema 4X turn-basert strategispill fra skaperne av Endless Space og Dungeon of the Endless. Spillet er fantasy-oppfølgeren til Endless Space som erstatter den surrealistiske skjønnheten til et taktisk signifikant vakuum med levende terrengfylte sekskanter. I Endless Legend kontrollerer spillerne alle aspekter av sivilisasjonen som de sliter med for å redde deres hjemverden av Auriga. Les vår gjennomgang av tittelen her. 18 Galaktiske sivilisasjoner 3 Utviklet av Stardock Entertainment, Galactic Civilizations 3 er et 4X-romstrategispill og den siste avbetalingen i en av de høyest vurderte strategiseriene av all tid. Spillet utfordrer spillerne til å bygge et imperium som dominerer galaksen gjennom erobring, diplomati, kulturelt hegemoni eller vitenskapelig forskning. Stjernene er din til å kontrollere. 17 Age of Wonders 3 Utviklet av produsentene av Overlord, Triumph Studios, Age of Wonders 3 er det tredje spillet i Age of Wonders serien av turnbaserte strategispill. Spillet ser en retur til klassisk turnbasert strategisering med en overworld kart samt et kampsystem som ligner Final Fantasy Tactics. Spillere kan delta i to separate kampanjer som piter rivaliserende fraksjoner mot hverandre, i en overordnet fortelling som binder begge kampanjene sammen. Spillere kan også spille spillet i fri modus, noe som er mye sivilisasjon, fordi det er moroa på. 16 Europa Universalis 4 Krigsspillet lever på PC-plattformen, og ingen andre, og den kommende Europa Universalis er større og mer ekspansiv enn noen andre wargame før den. Hele spilletiden strekker seg fra midten av det 15. århundre til slutten av det 18. århundre, og inneholder alle detaljer du noensinne brydde deg om generaler, politikere, adelskere og kongelige av alle de europeiske nasjonene i den tiden. I likhet med sine forgjengere handler spillet om politikk og krig i stor skala. 15 Total krig: Roma 2 Tilsynelatende er Creative Assembly mye lovet Total War-serien ligger fast i en grunnhøy dag som syklus nå. Alt slutter med Empire, den siste æra som inneholdt den slags massenhetskrig som serien håndterer så bra, og går tilbake til starten, tilbake til Shogun-epoken. Deretter er det en annen Roma. Denne gangen var opp til Roma-delen av syklusen. Det er den andre gangen Total War kommer til den tiden hvor legionærer kolliderte med barbarer, og i disse tider vil det ikke bli fint. 14 Heroes 'selskap 2 Basert på Relics-opplevelse med Dawn of War, ble World of Heroes World War II-tidsalderets realtidsstrategi allment ansett som det ultimate leketøyssoldatspillet da det kom til både kommersiell suksess og kritisk anerkjennelse tilbake i 2006. Allerede siden så har Company of Heroes franchise sett flere nye oppføringer i form av både vanlige og frittstående ekspansjonspakker, men ingen sann oppfølger. Inntil nå. Etter utgiver THQ gikk under fjoråret har rettighetene til franchisen gått videre til SEGA, som vil publisere Eastern Front-fokuserte Company of Heroes 2 senere denne måneden. Se trailer 13 Total War: Shogun 2 Shogun 2 bringer Total War-serien tilbake til sine røtter. Set i feudal Japan, spiller spillerne rollen til en av de mange Daimyo som viter for tittelen Shogun som de tar til slagmarken og undergraver sine naboer. Spillere må også kjempe mot oppveksten av kristendommen i Japan og påvirkning av utenlandske krefter som truer ikke bare å overta landet, men også dens kultur. Det er opp til spillerne å bestemme hvordan historien selv utfolder seg ved å ta beslutninger både på feltet og over kartbrettet. 12 sivilisasjon 5 sivilisasjon 5 isn8217t er det beste spillet i sivilisasjonsserien, men it8217s er den nyeste, og uten tvil den som har best kamp takket være implementeringen av et sekskantet brett. Spillet forbedres enda bedre av utvidelsespakker, noe som ikke påvirker spillet på grunnleggende måter fra kultur og religion til diplomati. Hvis du søker etter godhet i den siste sivilisasjonen, må du sette game8217s vanskeligheter ned til laveste innstilling fordi it8217 er lett det mest utfordrende spillet i gjengen. Uavhengig av hvilke mangler det kan ha med langvarige fans i serien, er sivilisasjon 5 langt et av de beste strategispillene rundt. 11 XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown er en verdig etterfølger til turneringsbasert strategispilserie fra Microproseclassics fra nesten to tiår siden. Genoplivet av sivilisasjonsutvikleren Firaxis, strømmer den nye XCOM alt som gjorde den opprinnelige tittelen litt irriterende for å spille gjennom og forbedrer seg på alle sine beste kvaliteter til et moderne, turnbasert strategispill som ikke er som andre. Spillets popularitet og suksess står som et testament til styrken til turbaserte strategispill, som har stått tidstesten til tross for å bli erklært 8216dead8217 en million ganger over. 10 Starcraft Dette klassiske sanntidsstrategispillet, utgitt i 1998, er fortsatt en av de mest populære utgivelsene til enhver tid. Tre arter hylser den ut i det 26. århundre for å få kontroll over en fjern stykke av Milky Way. Terrans er mennesker som har blitt forflyttet fra jorden. En annen humanoid art, Protoss, som er ganske avansert og har forskjellige psykiske evner, prøver å holde sin kultur trygg fra insektoid Zerg, som er bøyd på å assimilere alle andre. Starcraft er i stor grad ansett som et spill som revolusjonerte sanntidsstrategi gameplay, samt å gi en dypt engasjerende historie. Det er fortsatt et blomstrende samfunn av profesjonelle konkurrenter, spesielt i Asia, komplett med sponsorater og tv-arrangementer. Zerg Rush 9 Warhammer 40,000: Dawn of War II Denne tittelen, en oppfølger og markert forbedring til den første Dawn of War, er unik ved at multiplayer-alternativet innebærer co-op, i motsetning til å slå spillerne mot hverandre. Kampanjer, i motsetning til de som er funnet i denne game8217s forgjengere, er ikke-lineære, og har ikke grunnbyggingselementer. Enheter må velges før et oppdrag, og ingen nye enheter utstedes når det er fremgang. Spillerne står overfor beslutninger om oppdrag og steder valgt å kjempe, og konsekvensene er basert på disse valgene. Selv etter at valg er gjort, kan oppdragene ha flere mål som kan utelukkende ekskludere avhengig av videreutviklingen av hendelser. Dette spillet kan være tiltalende for de som normalt foretrekker RPGs, som spillere å levelere opp, og noen enheter kan utstyres med scavenged våpen og rustning. Dette er et godt crossover-spill for eventuelle dødelige RPG-fans som er interessert i å oppleve et strategispill uten helt ukjente elementer. 8 Verden i konflikt Mange strategispill finner sted enten i fjern fortid eller fremtid, men denne tittelen, utgitt i 2007, er satt i nyere tid, under Sovjetunionens sammenbrudd, men spekulerer på hva som ville ha skjedd hvis sovjetiske styrker hadde forsøkt å forbli i kraft gjennom aggressiv handling. Det er ingen ressursinnsamling eller grunnbygging i dette spillet, men heller forsterkningsenheter blir kjøpt med en forhåndsbestemt mengde i spillet poeng, og droppet inn i slagmarken. Når enheter er døde, går poengene gradvis tilbake til player8217s balanse, slik at nye enheter kan kjøpes. I multispiller-spill velger spillerne en bestemt rolle blant fire forhåndsdefinerte roller, luft, rustning, infanteri og støtte. Disse har ulike evner, for eksempel uvanlig effektive langvarige angrep, og muligheten til å gjemme seg lett, men er vanligvis balansert med en svakhet av noe slag, som å være sårbar mot angrep på åpen bakke, eller være ubrukelig i kortdistansskjerm. Spillere vil glede seg over det lille brukergrensesnittet, da det gir en mer åpen visning av slagmarken og evnen til å håndtere individuelle enheter mer effektivt. 7 Sivilisasjon IV Som andre titler i denne serien er sivilisasjon IV et turnbasert spill hvor spilleren tar rollen som leder av et imperium som må bygges fra bunnen av en enkeltby, bygget av en bosetter i 4000 BC Etter hvert som bygningen utvides, så gjør alternativene for infrastruktur, militærfesting og trening, studier av vitenskap og kunst, religion og alle de andre tingene som imperier har. Bygg 8220wonders8221 rundt imperiet, og opplev fødsel av historiske figurer som kan forbedre ulike aspekter av byer i imperiet. Dette spillet, som mange turbaserte strategispill, kan føle seg sakte for de første omgangene, men ting blir interessant når kontakt med nærliggende kulturer, og potensialet for handel, hjelp og krig oppstår. Bonus: Leonard Nimoy gratulerer deg overtid, du oppnår en ny teknologi eller treffer en milepæl i ditt imperium. 6 Rise of Nations Dette spillet har ideen om å utvide territoriet på samme måte som sivilisasjon IV, men bruker en sanntidsmodus av gameplay. Territoriet utvides ved å bygge flere byer og fort innenfor grensene, som åpner flere alternativer på et teknologitre, gjennom hvilke valg som er valgt for å tilpasse territoriet. Byer støtter borgereenheter, som kan tilordnes bestemte oppgaver, men vil alltid lete etter oppgaver som skal gjøres når tomgang hvis ikke tilordnet noe spesifikt. Rise of Nations angir seks ulike ressurser, mat, tømmer, metall, olje, rikdom og kunnskap som brukes til å skape bygninger, enheter og forskningsteknologi. En hvilken som helst nasjon i spillet kan spilles når som helst i historien, uavhengig av den faktiske historiske tidslinjen til den nasjonen, men ressursene blir bare tilgjengelige i den alderen de ble opprinnelig brukt til. Å holde en balanse mellom støtende og defensiv styrker er avgjørende for vellykket spill, slik som økonomienes tilstand. Rise of Nations er både givende og frustrerende i svinger, men alltid svært vanedannende. 5 Starcraft II: Wings of Liberty Denne etterlengtede oppfølgeren til den opprinnelige Starcraft har tjent en spot på denne listen i sin egen rett. Til slutt utgitt i juli 2010, tar historien opp fire år etter hendelsene til den opprinnelige Starcraft, og følger en opprørsk gruppe som forsøker å komme seg over Terran Dominion. Ikke-lineær spill med hensyn til kampanjene holder spillet interessant, og er en mindre avgang fra originalen. Ordren der kampanjene er ferdig, vil imidlertid ikke forstyrre fortellingen. Enheter forblir stort sett de samme, med noen ekstra spesialiserte enheter tilgjengelig bare for kampanjespill og ikke i vanlig multispiller, som Terran Wraith, Grib og Diamondback. Det er også en kartredigerer, som ligner på den opprinnelige StarEdit, som gjør det mulig å tilpasse terreng og kampanjer. Et advarsel for spillere som håper å ha en nostalgisk kveld med strategispill med lokale venner, skjønt: Blizzard har drept LAN-spill med denne utgivelsen, så spillerne kan bare spille sammen på nettet og på samme server. Alle spillere som ønsker å spille sammen, må sørge for at de8217ve har registrert seg for den samme serveren på tidspunktet for opprinnelig registrering, fordi spillet er regionslåst. 4 Warcraft III Før det var en ekstremt populær (og ofte parodiert) MMORPG, eksisterte 8220world8221 of Warcraft i en serie sanntidsstrategispill. Standard ressursinnsamling og unit-building regler gjelder, med 8220 svart mask8221 som dekker uåpnede områder på kartet. Når du har utforsket, er den svarte masken fjernet, men disse områdene må forbli innenfor synet av minst en enhet, eller de vil bli dekket i 8220fog av war8221. Med AI-kontrollerte, universelt fiendtlige enheter kalt 8220creeps8221 vaktområder tung i ressurser, er det et lite element i RPG, spesielt siden spillerne vinner opplevelsespunkter, gull og gjenstander etter å ha beseiret dem. Også introdusert i dette spillet var skiftende fra dag til natt, noe som gir mer dekning, men reduserer muligheten til å se innkommende angripere. Det er fem totale kampanjer, som brytes opp i henhold til de ulike tegneseriefagene, selv om noen spesifikke 8220hero8221-tegn beholdes på tvers av hver race8217s kampanjer. Warcraft III har fortsatt en hengiven følge, og til tross for den massive populariteten til MMORPG, forblir en favoritt blant fans av Warcraft og strategi spill. 3 Ashes of the Singularity Ashes of the Singularity er sanntidsstrategi i stor skala, med storskala slag som foregår over enorme landområder. Spillerne bygger gigantiske baser og kontrollerer hundrevis av enheter og sender dem til krig mot hverandre. It8217s som alt 8-åringen jeg forestilte meg mens jeg lekte med leketøy soldater. 2 Total War: Warhammer Total War: Warhammer er Creative Assemblies ta på Warhammer Fantasy Universe. Med det nye strategispillet, som tilbyr både sanntids - og svingbasert strategimekanikk som gjorde den langvarige Total War-serien populær, inviterer det spillere til å delta i grimdark-fantasiverdenen, skapt av Games Workshop, og satte dem i kommando av middelalderen og fantasien - inspirerte fraksjoner som The Empire, Vampire Count, og Chaos Warriors. XCOM 2 finner sted i en verden der kommandanten mistet i den første XCOM. Ting gikk ut som planlagt, og romvesenene beseiret planeten Jorden. De tok over menneskelige regjeringer og eliminert nesten all motstand mot invasjonen8211 for noen få gjenværende medlemmer av XCOM. XCOM 2 gir spillere en sjanse til å slå tilbake på utlendingene, opererer i hemmelighet og utfører den slags gerillasangrep som utlendingene ville ha gjort under invasjonen. Tabellene har slått. Strategi Spill Alle spiller Strategispill forskjellig. Noen liker å samle store hærer og blindt angripe noen i sikte. andre foretrekker å bygge en ugjennomtrengelig festning og få mest mulig ut av sitt domene, mens andre fortsatt liker å fokusere på å samle ressurser og engasjere andre spillere gjennom handel. Det er et dusin eller flere måter du kan spille et strategispill på - det er en del av det som gjør dem så morsomme. Når du kommer rett til det, presenterer Strategispill spillere med en konflikt og verktøyene for å prøve å løse det, men siden veien til seier er aldri grei, er det opp til hver spiller å bestemme hvilke verktøy som skal brukes, og hvordan. Eller med andre ord - hvilken strategi å implementere. Timing er alt i strategispill, timing er alt. Noen ganger er de langsomme og metodiske, mens de andre er fartsfylte, med seier som henger på split-second-beslutninger. Ingen steder er dette mer sant enn i Online Strategy Games, hvor du spiller i et stadig skiftende miljø mot listige menneskelige motstandere. Du må være klar for alt, siden du aldri vet når eller hvor fienden skal streike. Du kan sette inn tid til å utvikle en sterk hær med både offensiv og defensiv evner - tiden din fiende vil bruke til å vokse i kraft også - eller du kan investere i utvalgte sjeldne og kraftige enheter. Uansett må du jobbe for - eller kjempe for - ressursene for å støtte dine krefter og erobringer. En stadig voksende og utviklende hær kan bety forskjellen mellom å overleve et overraskelsesangrep og sende angriperen din i redsel, aldri å gå tilbake. Plariums Strategy Games Plarium er fokusert på å bringe våre spillere den beste MMO Strategy spillopplevelsen på nettlesere. Alle våre online strategispill tar elementer fra både sanntidsstrategi og turnbasert strategispill og kombinerer dem for å skape en unik utfordring for våre spillere. Plarium39s spill tilbyr også en rekke forskjellige innstillinger, som spenner fra et krigsherjet land kontrollert av private militære selskaper i Soldiers Inc .. et post-apokalyptisk ødemark fylt med farlige mutanter i Total Domination. til det solfylte karibiske havet i Pirates: Tides of Fortune hvor pirater plyndrer og gir sjarmerende sjøskjermer. Spill våre Strategispill online gratis fra hvilken som helst nettleser på både PC og MacFollow World of Red Bull 7 fantastiske strategispill som kommer i 2016 Fell fiender med Empires fryktelige griffins. kopiere Creative Assembly Har du noen gang bestilt dine ho-hum menneskelige enheter om slagmarken i et Total War-spill og fant deg selv å tenke, ville dette være mye bedre med noen zombie drager vi har. Berøm Tzeentch, for Total War: Warhammer, som handler i all den historiske realismen som får dads, er alle begeistret for fem fantastiske bordplanshærer: Empire (folk som kommer til å ri griffiner), Orcs (som kommer til å ri gress), Undead (med sine zombie drager), Chaos (som korrumperer alt med ond magi) og dverger (som tuller ting med hammer). Ingen detaljer om hvor resten av Warhammer-løpene er nødt til å være hvor er vår Lizardmen, Creative Assembly ndash, men vi må rett og slett flabbergasted hvis vi ikke så flere hærer marsjerer ut av DLC swamplands med tiden. Det er ikke bare romvesener du må bekymre deg for. kopi Firaxis Firaxis bryr seg ikke hvor bra du tror du er på XCOM: Enemy Unknown. Tror du slår spillet Vanquished den fremmede truet Drove tilbake tidevannet av xenomorphic imperialism No. Du mistet. Og hvis du tenker ellers, så sannsynligvis utlendingene fiddling med hjernen din. Det er oppsettet av XCOM 2, satt 20 år etter ditt knusende nederlag i det første spillet. XCOM og Global Council har blitt knust, og du klumpet opp med å opprette en ny motstandsbevegelse, trene nye gruppemedlemmer og undersøke all teknologi du aldri fikk sjansen til når du mistet så pinlig (som du gjorde) første gang rundt. Alt som du definitivt vil trenge, mellom oppfølgingsprosessorene og nye fiender som de ovennevnte menneskelige fremmede sympatisører, synes å være utrolige av jomfruens overlatere, har bare blitt vanskeligere. Master of Orion Master of Orions fiender ser sikkert skummelt ut. kopier NGD Studios Som vi har dekket, er jorden i 2016 bare forferdelig. Det er langt bedre å pakke det inn og gå til rommet. Ingenting ille skjer i rommet, spesielt når du konkurrerer om å lede en fraksjon av krigsmigrater til galaktisk dominans. For å holde kappløpet (en av ti, siden du spør) glad og ikke-død, må du ikke bare engasjere seg i handel, diplomati og krigføring, men ta tøffe beslutninger om hvilke stjerner som skal kolonisere og hvilke teknologier som skal investeres. Gjør det galt, og din utakknemlige plass-plebs moral vil falle, rett før en annen spiller, som investerte mer tid på å forske våpen, bomber dem inn i et glassaktig krater. Jordene ser ikke så ille ut nå, er det Cossacks 3 10 000 tropper på skjermen gir noen store kriger. kopier GSC Gameworld Hvem sier at du ikke kan tjene penger fra gamle tau Ikke tauutvinningsfirmaer, og ikke S. T.A. L.K. E.R. utviklere GSC Gameworld, som stolt innrømmer at Cossacks 3 er i utgangspunktet 2000-tallet Cossacks 1 gitt et spyttglans (devsene anslår at et sted mellom 80 prosent og 95 prosent av den opprinnelige spillmekanikken forblir helt uendret) for Windows, OS X og Linux. Hva dette betyr på PC i 2016 er en massiv 10.000 enheter på skjermen samtidig, med en latterlig mengde kontroll over hver. Ønsker å kaste alle 10.000 tropper mot en fiende som en pjokk som sliter med fistfuls av grønne plastherre menn Fine. Ønsker du å zoome inn og plage dine soldater en-for-en, som noen mikromanaging myr dronning, det er også fint. Og hvis du ikke vil gjøre det, vil det være modding verktøy tilgjengelig ved lanseringen, fordi PC. Battlefleet Gothic: Armada Spaceships her ser ut som massive katedraler. kopiere Tindalos Interactive Det var ingenting som Battlefleet Gothic for å gjøre alt ditt maraton Warhammer malerier føles som et meningsløst sløsing med tid. Vi har en gang laget en Space Marine med en flamethrower med bomull ull flamme kommer ut av enden. Vi fuktet bomullsulden i en limløsning for å gjøre det solid og malt til å ligne brann. Det var utrolig. Alle menneskene i Games Workshop sa det. Og da kom Battlefleet Gothic ut, og plutselig var det planeterte mellomrom i full av anonyme Space Marines i tusenvis. I Tindaloss RTS-tilpasning vil jobben din være å samle disse monstrøse fartøyene for å bekjempe fremmede flåter som inntrer på menneskestyrte rom. Det høres ut som om bordplaten spilles, med unntak av at færre gigantiske krigsskip blir ved et uhell slått av bordet og trodde på. Offworld Trading Company Bygg ditt eget Martian Empire Copy Mohawk Games Nok av skyting og vold ndash alle vet at de virkelige skurene i 2016 er den grådige røveren Baron Fatcats som kjøper opp barnehjem som et sted for å beholde alle sine overskytende diamanter. Og hvis du tror at bedriftens elite er dårlig på jorden, bare vent til du ser hva de liker på Mars. Ja, den slemmelige verden av den martianske kapitalismen er et grusomt og uforgivende sted, med forskjellige raser, gruvedrift, høsting og byttehandel i et forsøk på å konkursere motstanderne og ta alle sine ting. Når du utvider forretningsmiljøet ditt, må du underkaste og overtale andre spillere til kontroll av dyrebare, tilfeldig genererte ressurser, eller kanskje ansette hackere og sabotører for å gjøre jobben for deg. Hvis Gordon Gecko hadde blitt strandet på Mars i stedet for Matt Damon, er dette nesten sikkert hva som ville ha skjedd. Relaterte historier Andre ganger, en sjarm: Kickstarter comebacks Den rareste kjendisen godkjente spill noensinne PlayStation Now-spillene du trenger for å streame Nintendos make-or-break-år Halo Wars 2 Det siste spillet vil se mer på topp enn dette. kopi Creative Assembly Var ikke så stolt av å si at vi nesten ikke vet noe om dette spillet, utviklere Creative Assembly (av Total War and Alien: Isolation renown) er cagier enn en escapologist i et maksimalt sikkerhets fengsel. Det vi vet er at Halo Wars 2 ikke er en total overhaling, og at kjernesystemene fra Xbox 360-originalen vil forbli stort sett uendret og kjent for serieveteraner. Det er også en helt ny, kanonisk Halo-historie som slår deg gjennom, og noen få kjente ansikter i (admittedly completely CGI) trailer for fans å gå alle morsomme over. Hvorvidt dette til slutt vil være spillet for å bringe RTS til konsoller i mer enn bare en nisje, fiddly måte, gjenstår å bli sett ndash, men i det minste kommer den til Windows 10 også for at du skal få clicky med.

No comments:

Post a Comment